Conditii de garantie
2.1. Produsele cumpărate din magazinul nostru beneficiază de garanție conform legislației în vigoare pentru defectiunile cauzate din vina producătorului, în baza facturii fiscale și a legislației în vigoare.
2.2. Consumabilele echipamentelor (sufe de egalizare a brațelor, cauciucuri pentru discurile de contact, protecții plastic cap montaj, protecții plastic bacuri, protecții de plastic depresor, flansa de prindere roata, bloc culisant teflon carucior, etc.) nu fac obiectul garanției.
2.3. Garanția se soluționează la punctul de lucru SC. PINGROZ SRL, Str. Barc I, Nr.FN, Cluj-Napoca, Jud. Cluj.
2.4. La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect împreună cu accesoriile aferente în ambalajul original, copie după factura fiscală, notă din care să reiasă defectul reclamat, precum și procesul verbal de montaj, instalare și punere în funcție de către personalul calificat. În cazul în care produsele ajung la sediul firmei SC PINGROZ SRL, în vederea soluționării garanției neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.
2.5. În vederea soluționării garanției, clientul poate preda personal în unitatea service echipamentul defect sau îl poate expedia prin intermediul curieratului rapid.
2.6. În cazul elevatoarelor, detinatorul acestora este obligat, conform legii PT-R1 din 2010, să dețină un contract cu o firmă de întreținere și reparații, autorizată ISCIR, firmă care va asigura întreținerea și reparatia elevatorului.
2.7. În cazul unei defectiuni în perioada de garanție, firma PINGROZ SRL trebuie să intre în posesia piesei defecte împreună cu procesul verbal de punere în funcțiune și procesul verbal de probe de casă întocmite de firma care efectuează montajul, autorizată de către ISCIR Romania. După efectuarea unei constatări, trece la schimbarea acesteia. În cazul unei defectiuni din vina producătorului, firma cu care beneficiarul are contract să asigure înlocuirea (montarea și demontarea) piesei defecte în echipament, costurile manoperei demontării și a montării pieselor fiind suportate de către client.
2.8. În cazul unei defectiuni la sistemul hidraulic, pe lângă documentele menționate anterior, se vor prezenta facturile de achiziție a uleiului cu specificația HLP32, necesar punerii în funcțiune și primului schimb după 30 de zile de utilizare, conform manualului tehnic al echipamentului.
2.9. Nu este recomandată utilizarea echipamentelor în mediul exterior sau la temperaturi sub 0 grade, deoarece acest lucru poate produce coroziune, condens și disfuncționalități în sistemul hidraulic, pneumatic sau electronic al acestora.
2.10. Nu fac obiectul garanției acele produse care prezintă următoarele defecte fizice: zgârieturi, crăpături, lovituri, ciobiri, componente sau piese arse, topite, plesnite, etc., sigilii de garanție sau etichete deteriorate, îndepărtate, șterse sau modificate. De asemenea, nu fac obiectul garanției produsele utilizate în condiții neadecvate, cum ar fi: supunerea la variații mari de temperatură, umiditate și de presiune, tensiuni de alimentare necorespunzătoare (prea înalte sau prea joase), șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc., setări și instalări incorecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitor componente în timpul funcționării echipamentelor. Punerea în funcțiune, montarea sau instalarea produselor de către persoane neautorizate duc la pierderea garanției.
• Vanzatorul si producatorul sunt exonerati de raspunderea privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
• Daca defectarea s-a produs din cauza nerespectarii de catre consumator a instructiunilor de folosinta si instalare, punere in functiune, utilizare, intretinere, manipulare, transport.
• Echipamentul s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.
• Echipamentul s-a uzat sau deteriorat in urma suprasolicitarii, intretinerii / exploatare incorecte sau insuficiente.
• Echipamentul nu prezinta uzura normala.
• Echipamentul a fost folosit in alte scopuri decat cele prevazute de constructor.
• Echipamentul a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice, etc.).
Remedierile în perioada de garanție se realizează, în funcție de opțiunea vânzătorului, prin înlocuire, reparație, recondiționare, modificare. Produsul înlocuit poate să fie nou, reparat sau recondiționat, în funcție de opțiunea vânzătorului. Acordarea de servicii de service (constând în alocare de timp, transport și cheltuieli aferente unui astfel de service) la locul indicat de cumpărător, se va efectua pe cheltuiala cumpărătorului.